Pages

Tuesday, September 16, 2008

Kali ni giliran kamu..

Assalamualaikum wbt.

Lepas ramai yang suggest aku jadi gynaecologist, kali ni kita tukar angin. Tiada lagi istilah medic. Kita enjoy! =)

Nak dekat 2 tahun lebih aku berblog, aku tak pernah tahu apa jenis blog aku selama ni. Sekarang ni ada macam - macam website yang describe satu - satu blog tu. Salah satunya aku ambil dari nrina. Inilah jenis blog aku.

Your Blogging Type Is Thoughtful and Considerate
You're a well liked, though underrated, blogger.
You have a heart of gold and are likely to blog for a cause.
You're a peaceful blogger - no drama for you!
A good listener and friend, you tend to leave thoughtful comments for others.


Haha.. Betul ke? Boleh percaya ke? Entah.. Kamu tentukan. =)
*Esok Nuzul Quran. Harapnya kita makin dekat dengan warisan tinggalan Rasulullah untuk kita. InsyaAllah.

9 comments:

Anonymous said...

Assalamualikum,

Wanie, I came to know ur blog by accident. I was surfing to cek other people's blog before I start with mine. Just to have a idea how best to present it later. I find ur blog very interesting and I can't help not to contribute my humble ideas on the medic thing.

Well let me introduce my self. I am Daniel and I am a Bruneian. We are not friends yet but who knows one day. So keep up blogging. I like reading articles on your college life. Siok bah ceritamu atu. Ceritah tah lagi sampai kamu berjaya jadi doktor hehe..

Anonymous said...

Blog personality?..this mine..

Your Blogging Type is Unique and avant-Garde
You're a bit ... unusual.And so is your blog.
You're impulsive, and you'll often post the first thing that pops in your head.
Completely uncensored, you blog tends to shock... even though that's not your intent.
You tend to change your blog often, experimenting with new designs and content..

He3, tq utk link ur blog personality tu, sy rase btul la dats my blog personality,hu3..

Anonymous said...

wanie..akak pun macam yang kawan baru wanie tulis tu. Akak suka baca semua entry wanie terutamanya tentang kehidupan wanie sebagai seorang student kat sane. Blog wanie akak baca start akak mengenali blog KS. Sebabnya bila baca blog dia..kadang² ade mention nama wanie..hehehe. Bila start bace..emm..okay gak..:) Boleh dikatakan hari² kene jenguk..sebab masuk kat sini ..mmm..macam termotivasi gitu.. :p

..akak rase betul la tu apa yg blog personality tu kategorikan.:)

Anonymous said...

Haa,i think dats ur blog personality la..kamu jwb soklan yg ditanya dgn jujur kan,hehe..

.:dura:. said...

sy pun dah try.. ada betul nya smp mcm x caye..hehe...
mmg syok bc blog wanie.. keep it up..

Shazwani Adnan said...

salam to all.

Daniel: Hurm.. never mind. Not all can contribute into medic thing. But it is a great pleasure to have your feedback eventhough you are not in medic's life. And I feel good to have your opinion about this matter. So, just voice out your thoughts. Thanks again for visiting here eventhough you were accidentally found this url.

Kylex: Haha.. buat juga ke? tak sangka. tapi yang tak tahan tu bila baca phrase ni You tend to change your blog often, experimenting with new designs and content... Selalu ke tukar - tukar design? =)

Akak:Ramai orang kenal wanie melalui blog KS. Sebab KS ramai kawan. Majority kawan - kawan wanie tak involve dalam hal - hal blogging ni. Apa pun terima kasih sudi jengah kalaupun bukan hari - hari. =) Rasa lega juga kalau blog ni buat orang termotivasi. *senyum lagi*

Shazwani Adnan said...

Kylex: Masa buat tu pun tak berapa nak percaya. Tapi ada juga betulnya. Saya memang jawab dengan jujur. hehe...

Dudu: Tu la. saya pun macam tu juga. Tu yang rasa nak kongsi tu. hehe..

Anonymous said...

Wanie,
I got one tip for you today. If you want to have a good memory or if you tend to have difficulty in memorising things like lecture notes etc.. try eating raisins (kismis) regulary. And don't eat fish head too often because eating fish head tends to make you forget things. Raisins help to nourish your brain. And with that will help you to make your blog better and better each time.

Yours Truly, Daniel

Shazwani Adnan said...

Daniel:Thanks for that. wah.. I should try this! hurm.. Alhamdulillah now is Ramadhan, and the most favourite dessert is TAMAR! =)